ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

www.kupaizsofia.hu

Általános adatok:

 Szolgáltató Adatai:

 A szolgáltató neve: Made Myself Kft.

A szolgáltató székhelye: 3261 Abasár, Béke tér 21. 10. 21.

Cégjegyzékszám: ‪10-09038094

Adószám: 26532145-2-10

Bank neve: Erste Bank

Bankszámlaszáma: 11600006-00000000-82137414

HU69 1160 0006 0000 0000 8213 7414

SWIFT: GIBAHUHB

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel kapcsolattartásra, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: info@kupaizsofia.hu

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszéki Cégbírósága.

A szerződés nyelve: magyar.

Megrendelő: a www.kupaizsofia.hu weboldalra regisztrált és a www.kupaizsofia.hu weboldalon található bármely szolgáltatást igénybe vevő személy.

  1. Általános rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

  • Regisztráció és a felek közötti jogviszony

A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor egy Megrendelő a Szolgáltató bármely szolgáltatására feliratkozik, jelentkezik, vagy megrendeli azt.

A www.kupaizsofia.hu weboldalon történő regisztrációval a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és tudomásul veszi, hogy a táplálkozási tanácsadói, Life Coaching, Jóga oktatási szolgáltatás megrendelésével, az események, képzések előfizetésével, online termékek vásárlásával a Felek közötti jogviszonyt a jelen ÁSZF szabályozza. Amennyiben a Látogató az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy sem terméket, sem tanácsadó szolgáltatást, sem eseményeken való részvételt, sem képzéseket nem tud igénybe venni.

A weboldal tartalmát és azon és az azon keresztül megvásárolható szolgáltatásokat, termékeket és eseményeket szóban elhangzó információkat szerzői jogok védik. Kijelentjük, hogy a Made Myself Kft. birtokolja a fent említett információkat.

 

Tilos a Szolgáltatótól származó információkat, cikkek, és felvételek árusítása, bármilyen formában történőmegváltoztatása és ismételt megjelentetése.

A megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

Rendelkezésre állás: Az oldalon megvásárolt szolgáltatások, termékek, és információk a vételár megfizetése ellenében a Vásárló rendelkezésére állnak, amelyeket a Vásárló kizárólag saját céljára használhat fel. Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.

Adatkezelési szabályok

A weboldal használata, valamint a weboldal által kínált termékek és szolgáltatások igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatok a Szolgáltató csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, jelen ÁSZF-ben és a weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott feltételek szerint használhatja fel.

  1. Szolgáltatási jogviszony

A Szolgáltató és az ügyfél között a jogviszony a megrendelés a Szolgáltató általi írásos visszaigazolásával jön létre (e-mail üzenet), amely tartalmazza az eseménnyel, szolgáltatással és termékekkel kapcsolatos információkat és fizetési adatokat.

A Felek között a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszony megszűnhet:

  • Bármelyik fél jogutód nélküli megszűnése esetén, illetve magánszemély Ügyfél esetén annak halálával
  • automatikus megszűnési ok esetén (pl. nem fizetéssel.)
  • felek közös megegyezésével
  • felmondással
  1. Szolgáltató jogai és kötelezettségei

A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett szolgáltatást az általa nyújtott legmagasabb színvonalon biztosítja a jelentkezőknek.

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására, mindazon esetekben, amikor a gazdasági, vagy a szolgáltatási feltételeiben változás áll be, vagy a szerződés szövegében található szövegi környezet (helyesírás, elgépelés, ellentmondás stb.) ezt megköveteli. A szerződés módosításáról mindazokat köteles értesíteni, akiket aktuálisan érint.

Az ÁSZF és mindenkori módosítása a közzétételkor megjelölt időpontban lép hatályba.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg, kérjük az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a honlapon. Minden szolgáltatásra a megrendelés napján érvényes díjszabás az irányadó.

  1. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei

Az Ügyfél jogosult a leírt szolgáltatásokat igénybe venni, valamint a webáruházban található online termékek megvásárlására. A Résztvevő jogosult a megszerzett információk és tapasztalatok, és a tudásanyag saját célú felhasználására.

Az Ügyfél köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást jelezni a Szolgáltató felé, mert a hibás adatokból eredő károkért a Szolgáltató nem tud vállalni.

Az Ügyfél köteles olyan magatartást nyújtani, amellyel nem befolyásolja a kívánt szolgáltatás menetét. Különös tekintettel a zaklató, közízlést és emberi méltóságot sértő megnyilvánulásokra. Ennek megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a szerződés azonnali, rendkívüli felmondására és a szolgáltatás megtagadására. Ilyen esetben a részvételi díj bármely formában történő visszatérítése sem lehetséges.

  • Joglemondás

A Megrendelő lemond azon jogáról, hogy a szolgáltatások használatából eredő vélt vagy valós kárért beperelheti a Szolgáltatót, vagy bármilyen más módon kártérítést kérne.

A Megrendelő lemond azon jogáról, és nem fogja beperelni a Szolgáltatót, ha az események alkalmával a Vevő megsérül, bármilyen testi baj, kár stb. éri. A Résztvevő tudomásul veszi, hogy ez az ő felelősége.

  • Szerzői jogok

Az Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a kapott információkat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel. Az információk a Made Myself Kft. tulajdonjogát képezik és szerzői jogok védik, ezen szellemi termékek felhasználása minden esetben a szerzők kizárólagos és írásos hozzájárulásával engedélyezett.

A weboldal, az Instagram, Facebook oldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, a tartalmak elektronikus vagy nyomtatott formában való után-közlése Kupai Zsófia engedélyével lehetséges.

Az Ügyfél tudomásul veszi jelen szerződés elfogadásával, hogy a Szolgáltató által készített fényképes vagy videós tartalmakon szerepelhet, ezeket az anyagokat a Szolgáltató szabadon felhasználhatja, nyilvánosan megjelenítheti és ezzel kapcsolatban az Ügyfél semmilyen anyagi követelést nem támaszthat, panasszal nem élhet. Az Ügyfél megjelenítéséből fakadó nemtetszését privát megkereséssel jelezheti a Szolgáltató felé, ezen kéréseknek a Szolgáltató igyekszik eleget tenni, de erre nem kötelezhető.

  1. Szolgáltatások, azok igénybevétele, megrendelések, árak, díjfizetés

A weboldalon elérhető szolgáltatások köre táplálkozási tanácsadást, life coachingot, jóga oktatást és online termékeket tartalmaz, melyek online megtekinthető formában is megrendelhető és megtekinthető.

A jelentkezés elküldésével az Ügyfél elfogadja a jelen ÁSZF-et és egy visszaigazoló e-mail üzenetet kap az általa megadott e-mail címre a jelentkezésről és a fizetési adatokról. Az ÁSZF elfogadásával egy időben az Ügyfél hozzájárul ahhoz is, hogy a jövőben a szolgáltató eDM levelekben értesítse a további szolgáltatásokról, termékekről és egyéb értéket adó tartalmakat küldjünk ki neki.

  1. Változtatás joga

A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, az általa nyújtott szolgáltatások körét, vételárát, határidőket stb. szabadon megváltoztathatja. A Szolgáltatónak a szolgáltatás adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a szolgáltatás árának a weboldalon közzétett megváltoztatásáig áll fenn. A változás a weboldalon történt megjelenítés időpontjától hatályos. A változtatások a már megrendelt szolgáltatások árát nem érintik.

Az oldalon feltüntettet árak minden esetben az ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott mértékű általános forgalmi adót.

A Szolgáltató fenntartja a jogot az események időpontjainak áthelyezésére, amennyiben a jelentkezők száma nem haladja meg a Szolgáltató által megfelelőnek ítélt létszámot. Ebben az esetben a már befizetett teljes díj visszakérhető vagy másik esemény időpontjában használható fel.

  1. A webáruházban történő vásárlás

A megvásárolható termékek köre

A Made Myself Kft. webáruházában online előadásanyagokat, e-könyveket, szolgáltatásokat (továbbiakban: termékek) vásárolhat. A webáruházban való termékek kizárólag elektronikus úton érhetőek el, nincs fizikai megjelenése. A webáruházban megjelenített árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termék mellett találhatóak. Az oldalon feltüntettet árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.

A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termékek nevét, leírását.

A rendelés menete

A termékek rendelés és vásárlás megtételéhez, nem kötelező a Vásárlónak regisztrálni az oldalra, nem kötelező saját felhasználói fiók megléte és bejelentkezés.

A Termék kiválasztása után az Ügyfél a “Kosárba” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges számú terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel az Ügyfél számára vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt  be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer a „Kosár frissítése” gomb megnyomását követően megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Megrendelés” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

„Megrendelés” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár. Ezek után szükséges a felhasználói adatokat kitölteni (Név, Cím, szállítási mód, fizetési mód, elérhetőségek).

A fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön a „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Mégsem” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintás esetén Ön a „Rendelés áttekintése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).

Árak

Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.

Eljárás hibás ár esetén, nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató nem ajánlja fel a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel):

Amennyiben meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.

Ön a „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

A megrendelt termék fizetésének módja

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)

  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: elfogadható kártyák felsorolása

A megrendelés feldolgozása és teljesítése

A rendelések feldolgozása a rendelés elküldésétől számított 48 órán belül megtörténik. Az eladó a rendelés megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak a rendelése visszavonására elektronikus úton. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@kupaizsofia.hu)

A Megrendelő által megadott számlázási adatok alapján e-számlát állítunk ki és a megadott e-mail címre elektronikus úton juttatjuk el a Megrendelő részére.

Tulajdonjogi kikötés

A termék vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

Az elállás joga

FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az Szolgáltató a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.

Panaszkezelés

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

A Szolgáltató célja, hogy a megrendeléseket a Felhasználó teljes elégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Felhasználónak mégis panasza merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy a panaszok bejelentése, kapcsolatfelvétel a Webáruház elérhetőségein keresztül lehetséges. Nem minősül panasznak, ha a megrendelő a Webáruház működésével kapcsolatos tájékoztatást kér.

Az Üzemeltető a szóbeli panaszt (telefonon jelzett) azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát megküldi a Felhasználónak, legkésőbb az érdemi válaszával egyidejűleg.

Írásbeli panasz esetén az Üzemeltető annak beérkezésétől számított legkésőbb 30 napon belül köteles írásban megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Az emailen érkezett panaszt ügyfélszolgálatunk törekszik 2 napon belül írásban megválaszolni. Célunk, hogy minden panaszra az ügyfelünket kielégítő megoldást találjunk. Szerződő felek jelen szerződésből eredő vitáikat elsősorban békés úton, megegyezéssel kísérelik meg rendezni.

A Felhasználó a további jogérvényesítési lehetőségei: panasz benyújtása a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (Vevő lakóhelye szerint illetékes járási hivatal), békéltető testület eljárásának kezdeményezése, online vitarendezési platformhoz fordulás vagy bírósági eljárás kezdeményezése, mely esetre kikötik a Debreceni Járásbíróság illetékességét. A Vevő lakóhelye szerint illetékes járási hivatal a http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista weboldalon érhető el. A panaszról felvett jegyzőkönyvet, írásbeli panasz esetén a bejelentett panaszt és a válasz másolati példányát az Üzemeltető 5 évig megőrzi.

Békéltető Testület

A fogyasztó panasz esetén a kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testülethez fordulhat, ahol a fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére van lehetőség. A békéltető testület a fogyasztói jogvita rendezése érdekében egyezség létrehozására törekszik a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az üzemeltetőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli a Fgytv. 29. §. (11) rendelkezése alapján.

A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon, ahol a békéltető testületek eljárásáról bővebb információ olvasható.

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési cím: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefon: (36) 416-660/105 mellék

Fax: (36) 323-615

Email: tunde@hkik.hu

EU online vitarendezési platform (ODR)

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot. A platform célja a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, gyors és hatékony bírósági eljáráson kívüli online rendezése.

Az online vitarendezési platform a https://ec.europa.eu/odr oldalon érhető el díjmentesen az Unió valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is. A fogyasztó a panaszát elektronikusan nyújthatja be a platformon történő regisztrációt követően.

Vegyes rendelkezések

A Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Táplálkozási tanácsadás

A Szolgáltató a Megrendelő által rendelkezésre bocsátott dokumentumok felhasználásával, személyre szabott táplálkozási és életmód tanácsadást végez. Szolgáltató kijelenti, hogy életmód, illetve táplálkozási tanácsadási tevékenységet végez, Szolgáltató nem szakorvos, nem dietetikus. Az elkészült ajánlás a Megrendelő anyagcseretípusára jellemző általános tulajdonságokat, táplálkozási naplója egyes fontos pontjainak konkrét kiértékelését, a jelenlegi szokások megváltoztatására vonatkozó javaslatokat, gyakorlati tanácsokat, módszereket, mintaétrendet tartalmaz. Tartalmazza a fogyást akadályozó vagy hízást elősegítő ételek felsorolását és a kerülendő ételek konkrét listáját. Az ajánlás példákat, javaslatokat tartalmaz, amik a Megrendelő felmért típusának megfelelőek. Az ajánlás célja a szervezet egyensúlyának (emésztőrendszeri, hormonális, idegrendszeri) biztosítása, az energiaszint megemelése, ideális testsúly elérése és az, hogy Megrendelő bizonyosságot szerezzen egyéni anyagcseréjéről és annak hatásáról táplálkozásában. Az ajánlás nem fogyókúra, hanem egy hosszútávra szóló irányított táplálkozási javaslat, az eredmény sebessége egyéni adottságoktól függ. A Szolgáltató elsősorban a tiszta, adalékmentes táplálkozás alapjaira vállalja rávezetni a Megrendelőt, másodsorban pedig az anyagcseretípusának megfelelő táplálkozáshoz szükséges új szokások bevezetéséhez ad javaslatokat. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás egy tiszta, adalékmentes, elegendő kalóriát tartalmazó étrend ajánlása, mely étrendtől a Megrendelőnek új egészségügyi problémái nem alakulhatnak ki. Az étrend betartásához nem feltétel semmilyen különleges élelmiszer vagy speciális táplálék kiegészítő beszerzése, a Szolgáltató hétköznapi, bárhol megvásárolható ételeket ajánl.
Az ajánlás egyszeri tanácsadást tartalmaz. Megrendelőben esetlegesen felmerülő kérdésekre a Szolgáltatónak kérdését e-mailben tudja feltenni. A Szolgáltató vállalja, hogy a beérkező kérdéseket beérkezési sorrendben megválaszolja.
Amennyiben a Megrendelő meg kívánja osztani eredményét a Szolgáltatóval, a Szolgáltató vállalja, hogy ezen beszámolókat a weboldalra feltölti, illetve Facebook oldalán közzéteszi.

Táplálkozási tanácsadás megrendelésének folyamata

  1. Jelentkezés konzultációra bejelentkezési felületen, emailen vagy telefonon
  2. Egyeztetés a konzultációs időpontról/személyről
  3. Email a megrendelésről
  4. A naptárban foglalt napon (+/-3 napon) belül a személyre szóló anyag kiküldése

A táplálkozási tanácsadási szolgáltatás sikeres teljesítése érdekében, az Megrendelő köteles tájékoztatást adni mindazon körülményről, tényről, (így különösen minden korábbi vagy jelenleg fennálló, anyagcserét érintő betegségéről, gyógykezeléséről, gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmény szedéséről, egészségkárosító kockázati tényezőiről) amely a táplálkozását, illetve az anyagcseréjét befolyásolhatja, a megfelelő táplálkozási tanácsadás elkészítése érdekében.

III. A táplálkozási tanácsadási szolgáltatás teljesítése

A Szolgáltató a szolgáltatási jogviszony létrejöttét követően, az adatrögzítés és adategyeztetés után minden szükséges bekért anyag, fotó és a térítési díj Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően, a foglalt naptári napon készíti és küldi el a táplálkozási tanácsadást tartalmazó dokumentumot, az ajánlást. Amennyiben a Megrendelő feltöltött a profiljába a szolgáltatás teljesítéséhez használhatónak minősülő adatot, de a szolgáltatott valamely adat nem megfelelő, esetleg hiányos, vagy a dokumentum elkészítéséhez további információk szükségesek és ezeket a Megrendelő a Szolgáltató kérésére sem adja át a kért határidőben, a Szolgáltató a Megrendelő anyagát elkészíti, de Szolgáltató nem vállal garanciát a hiányos adatokból készülő ajánlás pontosságára. Az adatok pontossága az Megrendelő kizárólagos felelőssége.

A szolgáltatás sikeres teljesítése:

A Szolgáltató kizárja a felelősségét arra az esetre, amennyiben a táplálkozási tanácsadás a Megrendelő esetleges rejtett vagy korábbi betegsége miatt marad eredménytelen. A Megrendelő tudomással bír arról, hogy a táplálkozási tanácsadási szolgáltatás nem orvosi vizsgálat, nem gyógyításra irányul, ezért az esetleges egészségügyi panaszok kezelésére nem alkalmas. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal az Megrendelő előtt ismert vagy nem ismert betegségéből, illetve egészségügyi panaszából eredő következményekért. A Szolgáltató nem jogosult betegség miatti kezelést még tanácsadás formájában sem nyújtani, ezért amennyiben a Megrendelő megrendelése kezelésre irányul, úgy a Szolgáltató köteles a tanácsadást megtagadni, mely esetben a felek közötti jogviszony lehetetlenül és megszűnik. A Megrendelő köteles a Szolgáltatónak megfizetni mindazt a költséget és munkadíjat, amely a Szolgáltató részéről már nyújtott szolgáltatásért jár.

Szolgáltató testsúly csökkenést (fogyást) nem garantál tekintettel arra, hogy Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás hatékonysága függ a Megrendelő életkorától, típusától, adottságaitól genetikai felépítésétől, életmódjától, túlsúlyától, őszinteségétől, kitartásától, fegyelmétől, önfegyelmétől stb. A Megrendelő továbbá tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás eredményessége, az esetleges súlycsökkenés, közérzet javulás bekövetkezése, annak ideje nem konkrétan meghatározható, ezek elmaradásáért, vagy a testsúlycsökkenés Megrendelő által elvártakhoz képest lassabban történő bekövetkezéséért felelősséget nem vállal.

Elállás

A weboldalon keresztül történő jelentkezéssel létrejött szerződéses jogviszony alapján, a táplálkozási tanácsadási szolgáltatás megrendelésével, a Megrendelő köteles a megrendelt szolgáltatás árát megfizetni.

A táplálkozási tanácsadás szolgáltatástól a tanácsadási tevékenység megkezdése előtt 72 órával van lehetősége a Megrendelőnek elállni felár számítása nélkül.

A táplálkozási tanácsadás 24 órával történő lemondása esetén a következő konzultációs időpontban 50%-os felár kerül felszámításra.

A táplálkozási tanácsadási szolgáltatás díja

A díjak megegyeznek a www.kupaizsofia.hu oldalon található díjakkal.

Az árak tartalmazza az ÁFÁ-t. A Megrendelő a Szolgáltatónak megbízási díjat köteles a szolgáltatási jogviszony létrejöttét követően foglalt naptári időpontján megfizetni. A Szolgáltató a megbízási díjról elektronikus számlát állít ki.

Jóga általános részvételi szabályok

 A Szolgáltató által nyújtott jógaórákon és/vagy jógatanfolyamokon való részvétel lehetősége a jelen általános szerződési feltételekben foglaltak szerint bárki részére nyitva áll a következő megszorításokkal.

A Szolgáltató által nyújtott jógaórákon és/vagy jógatanfolyamon minden Fogyasztó saját felelősségére vesz részt, saját egészségügyi állapotának ismeretében. Az esetleges sérülésekért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

A jógaórán és/vagy jógatanfolyamon /jógatáborban való részvételből a Szolgáltató képviseletében eljáró, jelen lévő jógaoktató jogosult kizárni különösen azt, aki az alapvető higiéniai feltételeknek nem felel meg, azaz: egészségi állapota, személyes higiénéje a foglalkozások többi résztvevőjének egészségét, nyilvánvalóan veszélyezteti; a jógastúdióban kötelező, a kurzust megelőzően közölt biztonsági szabályokat szándékosan vagy ismételten megszegi; magatartásával a foglalkozásokon résztvevők testi épségét vagy szándékos, vagy súlyosan gondatlan magatartásával veszélyezteti; viselkedésével a társas együttműködés alapvető etikai szabályait áthágja a foglalkozások menetét szándékosan hátráltatja vagy megakadályozza.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben a résztvevőt a jógaórán és/vagy jógatanfolyamon való részvételből a fentiek miatt kizárta, a további foglalkozásokra való jelentkezés lehetőségét tőle előre megtagadja.

A résztvevők a jógatermet, valamint annak felszerelési tárgyait, a rendelkezésre bocsátott eszközöket kizárólag a jelen szerződésben rögzített célokra és rendeltetésszerűen jogosultak használni, és felelősek az azokban a magatartásukkal összefüggésben felmerült károkért.

A jógaórák menete

A jógaóra egyénre szabottan működnek, így előzetes bejelentkezés nélkül a Szolgáltaltató nem tudja garantálni a Fogyasztó részvételét.

A jógaórák hossza 90 perc.

A Szolgáltató a jógaórákat mindig időben kezdi, ezért késés esetén nem tudja garantálni a Fogyasztó jógaórán való részvételét.

A Fogyasztók a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat saját felelősségükre veszik igénybe, melyet az Adatlap kitöltésével írásban is rögzítenek.

A Fogyasztó saját hibájából vagy más Fogyasztó hibájából bekövetkezett balesetekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A személyi sérüléssel járó balesetről valamennyi esetben a helyszínen jegyzőkönyvet veszünk fel.

A szolgáltatási jogviszony időtartama, megszűnése, felmondás

Amennyiben a Megrendelő a szolgáltatás nyújtásához szükséges dokumentumokat nem szerzi be a foglalt időpontjáig vagy a Megrendelő mentális vagy fizikai okok miatt alkalmatlannak bizonyul a tanácsadásra, a szolgáltatási jogviszony ellehetetlenülés miatt megszűnik. Amennyiben a felek között a szolgáltatási jogviszony létrejött, azonban a Megrendelő a hiányosan beszerzett dokumentumokat a Szolgáltató kérése ellenére a megadott határidőn belül nem pótolja, a Szolgáltató jogosult a jogviszonyt felmondással megszüntetni, és a felmerült költségeit és munkadíjat a már nyújtott szolgáltatásokért követelni.

A felek közötti jogviszony

A szolgáltatás és termék megrendeléseket a weboldal automatikusan tárolja elektronikus formában, melyről Megrendelő email üzenetet kap és később visszanézheti.

Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a weboldalon keresztül eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései.

Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy a Szolgáltató, valamint a Megrendelő közötti megrendelés adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.

A megrendelésre vonatkozó e-mailen visszaigazolás a Szolgáltató és Megrendelő között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II.26) Korm. rendelet 18.§ szerinti “írásbeli megerősítés” követelményének.

A weboldalon tett megrendelést a Szolgáltató csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a Megrendelő a jelentkezési felületen található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a weboldal felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott számlázási adatokból felmerülő problémákért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Záró rendelkezések

Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Megrendelő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Gödlöllői Járásbíróság Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembevételével a Budapest Környéki Törvényszék kizárólagos illetékességét.

Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény vagy annak fenyegetése, baleset, tűz, blokád, árvíz, földrengés, természeti katasztrófa, súlyos vihar, súlyos energiaellátási zavar, súlyos közlekezdési zavar/akadályozás, járvány, hatósági rendelkezés, vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Résztvevő, illetőleg a Szervező hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. A jelen vis maior rendelkezés megfelelően alkalmazandó mind adott Rendezvényre, mint egészre, mind adott Rendezvény valamely programjára vagy szolgáltatására.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen ÁSZF-től a Résztvevő vagy Jelentkező javára eltérjen.